Om Klubben

Cyberbridge bridgeklubben er en forening oprettet den 18 april 2021. Den består af passionerede bridgespillere fra hele Danmark, der mødes virtuelt på internettet for at spille bridge.  Vi spiller for tiden på Realbridge platformen og på Bridgebase Online.

Klubben er et supplement til eksisterede fysiske bridgeklubber og giver mulighed for at spille med makkere på tværs af landsdele.   Du kan også spille med fra en eventuel ferierejse, det eneste krav er en god internetforbindelse.

Klubben er åben for alle spillere uanset spilleniveau.  Har du ikke prøvet at spille online bridge før, så kan du finde introduktions videoer på DBFs hjemmeside. Klubbens medlemmer er også behjælpelige med råd og vejledninger hvis du fortæller det til bordet hvor du spiller.

Vi lægger vægt på at skabe en rar og gemytlig atmosfære, der resulterer i fælles velvære. De sociale interaktion på internettet er på nogle måder lidt anderledes end ved direkte fysisk kontakt, så det er vigtigt at alle bidrager positivt til  vi sammen får en god oplevelse. Der er nogle enkle forskrifter og regler,  som skal sikre dette. Se nærmere under fanen klubregler.

Vi spiller drop-in turneringer for klubbens medlemmer på Realbridge fredag.  Derudover vil der være åben hus torsdag aften  og i weekenden. Yderligere kan der blive arrangeret specielle events for klubbens medlemmer

Vi tilbyder undervisning til klubbens medlemmer i sæsonen 22/23.  Dette vil foregå ved en online præsentation af et emne og medfulgt diskussion. Efter præsentationen vil vi spille et antal spil på Realbridge med lagte kort. Under de praktiske spil  vil man kunne tilkalde læreren til bordet og stille spørgsmål/diskutere. Undervisningen vil være tema baseret med et emne per måned.

Undervisningsmateriale og links til online mødet og Realbridge spillelokalet vil blive sendt et par dage før undervisningsdagen.

Du kan finde mere information om spilletider og undervisningsprogram på klubbens hjemmeside, cyberbridge.dk

Klubben er tilknyttet Dansk Bridge Forbund under Distrikt Nordsjælland. Som medlem af klubben bliver du dermed også medlem af DBF og har ret til at spille i forbunds og distriktet turneringer. Klubbens egne turneringerne afholdt på Realbridge medfører handicap justering og mulighed for at vinde bronze points.